2016. október 14., péntek

Kedvenc Süelem - Ági

Ezt a sorozatot azért indítottuk, hogy hasonlóan a "Süel fanokhoz" lássátok, hogy hétköznapi nők, különböző testalkatú, stílusú és karakterű lányok, mind- mind megtalálják a kedvencüket nálunk.
Most Ági favoritjait vesszük sorra. Ő velem ellentétben nem egy fazon szerelmese több színben, hanem a színeket gyűjti csokorba. Lassan már minden árnyalat lesz a szekrényében...



"Már azelőtt is kedveltem a színeket, hogy elkezdtem dolgozni a Süelnél, és mindig az adott napi hangulatomhoz választottam az aznapi árnyalatokat. Itt most minden lehetőségem megvan, hogy kiéljem magam, hiszen színek tömkelege vesz körül az üzletekben. Nem viccelek én sem gondoltam, hogy ennyi árnyalatot és színkombinációt fejben tudok majd tartani,
azt hiszem kb. a 140. Süel színnél tartunk.


Természetesen nekem is megvannak a kedvenceim, például a kék összes árnyalatát imádom. Nem véletlenül az első Süelem is egy kék pulcsi volt.


Majd kezdtem megbarátkozni a türkizzel és annak különböző árnyalataival. Rájöttem, hogy nagyon jól kombinálhatóak, rengeteg színnel párosíthatom őket, így jól beilleszthető volt a ruhatáramba.

A kékek mentén tovább haladva beszereztem az úgynevezett "szépkék" árnyalatunkból is egyet, ami nagy kedvencem lett és a tavalyi divatbemutatónk alkalmával is ezt viseltem.
Innentől, azt hiszem nem lesz nagy meglepetés senkinek, ha elárulom, hogy a "jégvarázs" mixünkért egyenesen bolondulok...
A kékeket elhagyva, a másik színvilág, amit nagyon kedvelek az a pinkes-lazacos vonal és az utóbbi négy évben ebből is begyűjtöttem egy párat.





Aztán eljött a piros ideje is...Mindig mondtam a lányoknak, hogy én nem igazán kedvelem ezt az élénk színt, valahogy nem érzem közel magamhoz. De természetesen sikerült egy olyan, talán narancsba hajló árnyalatot találni, amit még én is jónak érzek magamon, ez volt a tűzpiros. Azóta elmondhatom, hogy nekem is van már piros Süel ruhám.


A természetesebb, földszínek is nagyon közel állnak hozzám, főleg amikor egy egyedi, nyomott fonalon ezeknek több árnyalata is megjelenik (igen tudom-tudom, minden színt imádok, nehéz szelektálni...).



A fazonok tekintetében kihangsúlyoznám, hogy nem vagyok egy ruhás típus. Inkább a sportosabb vonalat képviselem, de szeretem mindig a nőiességet hangsúlyozó dolgokkal feldobni a szettemet. Legyen az egy fülbevaló, karkötő, lánc vagy egy színben passzoló harisnya vagy cipő.
Az abszolút favoritom a szexi fantázia nevű pulóverünk, ami nem mellesleg munka közben is nagyon kényelmes viselet. J
                               

                               

Kedvelem a derekán passzés, felül ejtett vállú fazonokat, így a csiga mellényünk is nagy kedvencem lett.



Ennek az irányvonalnak van téliesített változata is, ami már gyapjúval van kombinálva és kicsit (vagy inkább nagyon) más a mintája. Imádom!


Ugyan már vége a nyárnak, de nem hagyhatom ki kedvenc, csipke fazonjaimat sem (mellesleg ezeket mellényként bármikor hordhatod, úgyhogy télen is extra kiegészítője lehet a ruhatárnak). A  Süel-nél csak "díszítő ujjnak" becézett rövid állású csipke felsőkről van szó, amiket ruhára vagy egy egyszerű pamut felsőre is rádobhatok. Már millió egy variációban viseltem őket és még biztos nem próbáltam ki mindent.






Íme egy példa az áttört, csipke mellény téliesítésére. Egy fekete pamut garbón tökéletes.


És, ami a legfontosabb, hogy nemcsak az üzletben, kötelező jelleggel hordom a pulcsikat, hanem szabadidőmben, nyaraláson,  akárhol, mindenhol :))). #knitweareverywhere






Várlak titeket a Fashion Streeten!"
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése