2013. augusztus 17., szombat

Fotózás "a Pisztrángos" alatt...

Szinte már hagyomány nálunk, hogy a "hivatalos" nyár végéhez közeledve készítünk egy indian summer sorozatot bízva abban, hogy marad a jó idő és persze erősítve a "kötött nyáron is menő" gondolatot...

Persze tudom, hogy a nyári anyagokat már tavaly télen meg kellett volna örökíteni és most a jövő telet kellene fotózni de egy kis vállalkozás, egy kisebb tervező műhely szerintem máshogy működik. Sokszor a flexibilitás, a piaci igényekre való gyors reagálás tesz minket különlegessé és legfőképpen életképessé...szóval lehet kritizálni a fast fashion-t (ahogy nem olyan régen egy blogon olvastam az "okosságokat") meg lehet jobban csinálni...:)

Na de visszatérve a mostani fotózásra, megint nagyon jó hangulatban telt.




A fotósunk Adri, balerina és pilates oktató, a sminkes Márti, a MAC szupersztárja, az ad- hoc stylistom a barátnőm, modell jómagam.

A koncepció most az volt, hogy nagyobb kivágással készítjük a képeket, minél több "természetet" mutatva.
Nem kapnak akkora hangsúlyt a ruhák, viszont a hangulat magával ragad. Nyár, nyár, nyár...
Bevállaltam, hogy akár úszom is egy jó kép kedvéért, futok a köveken és pancsolok a sárban. Ki is használták a barátaim ezt az elhamarkodott ígéretemet, mert a második szettet már egy sáros kövön álldigálva a víz közepén pózolva készítettük.
Ilyenkor szeretem a spiccelj jobban, dőlj hátra, nézz a napba és hasonló vezényszavakat...Tényleg nem könnyű modellkedni és sokkal fárasztóbb, mint a másik oldalon állni.



Aztán beálltam még a csalán közepére mert  "ott szép zöld a háttér", illetve a szúnyogokkal és egyéb repülő lényekkel teli köves partszakaszon is pózoltam. Elkértük egy partnál evező pártól a csónakjukat, hogy abba is belemásszak, majd próbáltunk vízben játszó kutyákat is kölcsön kérni de végül a kutyik nem engedelmeskedtek.



Majdnem 8 óra volt mikor végeztünk, aztán persze még beültünk egy kávéra, hogy gyorsan kiválogassuk a képeket. Szuper Süel nap volt! Képek 21-én már a facebookon.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése