2013. augusztus 17., szombat

Téged mi inspirál?

Viszonylag sok interjút adtam mostanában és az egyik fix kérdés, hogy mi inspirál, amire őrült nehéz válaszolni.
Miért nehéz? Mert minden!:)
Ez félrebeszélésnek tűnhet de a kreatív emberek azt hiszem értik. Sosem tudhatod hol száll meg az ihlet, hol és miért jut eszedbe egy új ruha, egy projekt, vagy hol futsz bele egy olyan információba ami egy régóta keresett puzzle darab, egy utolsó fuvallat, ami felteszi a pontot az "i"-re...
Emiatt eléggé hozzá vagyok nőve a jegyzeteimhez, illetve most már a szuperokos telefonomhoz, ahol a to-do listám mindig végtelen és egyfolytában bővítem újabb és újabb ötletekkel, megoldandó feladatokkal.

Ha mégis muszáj felsorolnom pár dolgot, környezetet ahol kipattannak a fejemből a dolgok akkor ez lenne a rövid listám:

  • az üzletben, a vásárlókkal beszélgetve (Ilyenkor nagyon sok közvetlen feedback érkezik tőletek és mivel jó lenne mindenkinek az igényét kielégíteni ezért szorgosan jegyzetelek és figyelek. Persze nem mindig és nem ugyanazt szoktuk megvalósítani, de tökéletes kiindulási alap)
  • kiállítások, vásárok, bemutatók (Bár nem reklámozom halálra, mert teljesen természetesnek veszem, hogy a munkám velejárója de sok-sok nemzetközi kiállításon ott vagyok főleg ha a fonalak, kötött ruhák esetleg kiegészítők új trendjeiről van szó)

  • jógán (Már sokadszorra veszem észre, hogy egy izzasztó Sole Hot vagy egy pörgős Vinyasa végén a relaxáció alatt elkezdenek szárnyalni a gondolataim, rohanok is utána az öltözőbe, hogy ne felejtsem el a sok izgalmas ötletet)
  • kiállítások, filmek stb.( Minden társművészet lehet egy ötletadó, gondolatébresző ..a kedvenc múzeumom: New York - MoMa)


  • a természet (Egy szimpla kirándulás, fűben fetrengés, megfigyelés is szolgálhat valami aprósággal. Egyszer csak simán nézegettem egy fa göröngyös ágait és beugrott,h milyen fonatokat kellene csinálnunk egy pulóverre)
  • Kiegészítők (Ez tipikusan a gombhoz a kabátot esete, amikor meglátok valami szuper ékszert és tervezek hozzá egy ruhát...mint például Czok Ildi nyaklánca, amihez már készül a szülinapomra egy  kis ruha)

Végtelenségig tudnám folytatni úgyhogy hoztam inkább néhány mostani példát.

Már megvolt a fejemben a legutolsó fotózásunk témája és előttem volt, hogy milyen terepen szeretnék fotózni de valahogy nem találtam megfelelő helyszínt. PandArte blogját nézegettem, amikor megláttam egy bejegyzésnél a Dunánál készült képeit és máris tudtam hova fogunk menni...


Aztán a dugóban ülve nézelődtem valamikor a héten, amikor megpillantottam egy állati jó falat a jobb oldalon." Huh, itt milyen jól mutatnának a Süel rucik"...és máris egy egész kis koncepció rajzolódott ki a fejemben...biztosak lehettek benne, hogy meg is valósítjuk hamarosan.

Tehát a lényeg, hogy mindig figyelj és legyél nyitott, igy ami neked fontos információ az biztosan megtalál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése