2016. február 29., hétfő

SÜEL FANOK 3. - SZANDRA

Süel Fanok címmel indított sorozatunk legújabb állomásán, egy régi-régi törzsvásárlónk bújt bele kedvenc kötöttségeibe a kedvünkért, így most ti is megismerhetitek Szandra gardróbjának egy színes, Süel szeletét.

Nézzük akkor a szőke tündérrel készült interjúnkat, teletűzdelve képekkel.







Mióta  és honnan ismered a Süelt?
 2001 óta ismerem a Süelt. Egy hatvani boltban találtam az első kincsre és azóta is hordom azt a remek felsőt. Ez egyben válasz a második kérdésre is.

Melyik a kedven Süel márkaboltod?
 Az Árkádban lévő üzletet szeretem a legjobban, mert nagyon kedvesek az eladók és néha Zsuzsi is szokott segíteni a legjobb darabok kiválasztásában. (Nagyon köszüönjük a bókot, átadom a lányoknak.Sajnos most bezárunk az ÁRKÁDban egy időre, de nem kell aggódnotok, addig is megtaláltok minket a Mammutban és a belvárosban).




Melyik a kedvenc Süel színed?
 A jamaikai és a mojito kollekció tetszik a legjobban.
Van kedvenc fazonod?
Nagyon szeretem a ruhákat és a pulóvereket, amelyeket szinte minden alkalomra fel lehet venni ( munka, városnézés, szórakozás).





Melyik fotózásunk tetszett a legjobban?
Knitted bride ( gyönyörűek voltak a lányok) egyben romantikus és sexi. (Köszönjük, kezdünk már elpirulni.)

 Ha választhatnál egy színt, mivel egészítend ki a Süel palettát?
Az én kedvenc színeim megtalálhatók a palettán ( türkiz, fekete, jamaikai)



Legutóbbi zsákmány, vagy éppen új kiszemelt darab?
 A mono duo kollekcióból szerezném be a zsák mellényt. 

Kedvenc bókod, vagy élményed a Süellel kapcsolatban?
Nekem az volt a legnagyobb bók, amikor megjelent a képem a weboldalon és ismeretlen nőknek is tetszett az általam viselt összeállítás. Ennél nagyobb bókot egy nő nem kaphat. (Szerintem sem).



Köszönjük!:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése