2016. június 13., hétfő

SÜEL FANOK 6. - VIKI


Folytatódik törzsvásárlóinkat bemutató sorozatunk, melyben hónapról, hónapra, egy rövid interjún, illetve néhány fotón keresztül megismerhettek egy újabb Süel fant.

Júniusban Vikire esett a választásunk, mert ő egy igazi hiperaktív kötött imádó, aki minden rendezvényünkön ott van! Akár divatbemutató, akár műhelyvásár, akár pályázat Vikire mindig lehet számítani, még nagy pocakkal is ellátogatott hozzánk egyik eseményünkre.

Nézzük, hogy is ismerte meg a kötöttségek színes kavalkádját a két gyermekes anyuka és miben találta meg önmagát nálunk.



 1. Mióta ismered a Süelt?

Én 2012 őszén találkoztam először a Süel márkával.  

 
2. Honnan ismered a Süelt?

A Nesze!szer blog indított egy közös játékot a Süellel és persze részt is vettem rajta. J

(Viki tényleg nagyon aktív, hozzánk is többször küldött már be kollázst, képeket játékainkhoz, illetve már sikerült nyernie is ;) ) 

3. Melyik Süel márkaboltban szeretsz vásárolni?

Általában a belvárosi Fashion Streeten szoktam vásárolni, de persze ez nem azt jelenti, hogy ha Mammut csütörtök van, akkor nem ugrom el oda is szétnézni a kötöttségek között. J

 4. Melyik a kedvenc Süel színed?

Általában a sötétebb színeket kedvelem sok fekete fazonom van, de idén ősszel rátaláltam a burgundi színre, amiből már be is szereztem pár darabot.

(Baby boom játékunkhoz is egy sötétebb szettet választott.)



 

5. Melyik a kedvenc fazonod?

Több fazont is kedvelek. Az első talán a  vonalkód ruha, mert ez volt az első amit megvásároltam, a basic darabok pedig azért állnak hozzá közel, mert sok mindennel együtt lehet viselni.

 6. Hova szoktad felvenni a Süel darabjaidat?

Szinte bárhová -munkahelyre, családi összejövetelekre, ha hűvös van, akkor akár itthon is süelben flangálok. J  Legutoljára pedig a lányom óvodai évzárójára vettem fel a lazább kötésű mamma tunikámat, amit nagyon szeretek.

(Nálunk is járt már ebben a darabban, mikor kisfiával volt várandós. Igazán cukin festett, nagy pocakkal a burgundi tunikában.) J

 7. Melyik fotózásunk tetszett a legjobban?

A kedvenc képeim a Tribal és a Knitted night kollekcióiból vannak. Ami azonban a legjobban megfogott az a Süel video volt , amiben a város különböző látványosságainál jelentek meg a lányok Süelben, nagyon ötletesnek találtam. (Jaj de jó, azt mi is imádjuk:)).

8. Ha választhatnál egy színt, melyikkel bővítenéd a Süel színpalettáját?

A kevert fonalak tetszenének leginkább egy állatmintához hasonló színkombinációra gondolok vagy akár csillogó fonallal kevert színekre.

 
9. Melyik a következő kiszemelt darabod, ha nincs ilyen még, hogy nézne ki a te általad elképzelt ruha?

Kiszemeltjeim: a görög tunika, a kábel ruha, a japán ruha és persze a nyár közeledtével néhány ujjatlan darab, de még sorolhatnám J

Az általam elképzelt kötöttségen pedig masni díszítés szerepel.

 10. Mi a kedvenc bókod, élményed a Süellel kapcsolatban?

Kedvenc élményem a tavaly téli divatbemutató volt, mert komplett Anna Wintournak éreztem magam ezen a rendezvényen. J

Kedvenc bókom anyukámmal kapcsolatos, aki minden alkalommal, amikor rajtam volt az encián királykék nyaktilóm megemlítette, hogy milyen szép. A végén neki adtam és magamnak választottam egy másikat. J
Ez egy nagyon cuki történet:)


Nagyon tetszik nekünk, hogy a Süel ruhákat Viki tunikaként is fel meri venni. Bátran kombináljatok!
Szűk farmerrel, feszes nacikkal is jól kihasználható minden hosszabb Süel ruha.

Köszönjük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése