2016. június 20., hétfő

A SÜEL "UJJ " története...



Először is kezdjük azzal, hogy mi a is az, az "ujj".  Ez egy elég tipikus Süel kreálmány, amit alapvetően azokra a felsőinkre használunk gyűjtőfogalomként, amelyeknek kvázi hiányzik a teste...



Jómagam a "crop top" és egyéb rövid megoldások rajongójaként, mindig is akartam néhány rövid pulóvert a szekrényembe. Általában hasat mutató garbókat lehetett taláni egyes márkák polcain és emlékszem, hogy anyukám sosem vette meg nekem ezeket, azzal az indokkal, hogy "Zsuzsi ennek nincsen funkciója..."
Igaz is, hiszen egy garbó az melegítsen, hamár garbó...





Így pár éve megterveztem az első és azóta is imádott Süel "ujjat", ami vékony csipke, tehát nyári. Rövid, tehát kitehetjük a pocit ha éppen úgy akarjuk, de boleró helyett is használhatjuk. Nincsen nyaka, így ingre, garbóra is felvehetjük, tehát egy őszi, vagy éppen téli outfithez is használhatjuk.
Vagyis csak a fantáziánk szab határ a kihasználási módjainak.


Na de a történet itt még nem ért véget, mert az egy dolog, hogy nekem készültek limitált darabok de hogyan került a Süel polcokra ez a furcsaság?!
Az egyik kedves, újdonságokra nyitott barátnőm, Eliza, meglátta rajtam az első képen virító indigókék darabot, és azonnal rendelt belőle. Azt mondta, neki minden színből kell egy:). Először ellenkeztem, de aztán addig erősködött, hogy neki is lett egy jó pár darabos kollekciója :).



Azóta rengeteg fajája, formája jelent meg a Süelnél és a nagy sikerre való tekintettel minden évben, szinte minden kollekcióhoz készítek egyet. Egy kicsit mást, de hasonlóan formabontót.


Az első hullámban Festy Instyle kapszula kollekcióját töltöttem meg az "ujjakkal"...









Aztán elkészült belőle a hippi verzió is:





Aztán mindenből lett színes...


Aztán 100% pamut...

És idén a cseppes verzióval bővült az "ujjak" repertóárja.




Szerdára pedig készülünk nektek valami aktuálissal:)).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése