2016. augusztus 9., kedd

SÜEL FANOK 8. - MÓNI

Augusztusban egy újabb törzsvásárlónkat faggattuk a Süellel kapcsolatban. Móni egy igazán bevállalós, szuper csinos nő, akinek a legvagányabb Süel fazonok is ott lapulnak a szekrényében.
Érdekesség, hogy annyira kicsi a világ (de Budapest mindenképpen), hogy egyik kedves, volt osztálytársammal együtt dolgozik és ez egy rendezvényünk során bukott ki, ahol Móni természetesen ott volt. Mint ahogy szinte mindegyik Süel eseményen:)
 
1. Mióta ismered a Süelt?
2-3 éve ismerem.
2. Hol láttál minket először?
 A Deák Ferenc utcai kirakat megtetszett, besétáltam, azóta rendszeresen bejárok. Amúgy ha megkedvelek egy márkát, hűséges vásárló vagyok, szeretem a magyar tervezők ruháit, és a terméken túl az is fontos, hogy milyen a fogadtatás.
3. Melyik a kedvenc Süel márkaboltod?
Leginkább a Deák Ferenc utcaiban, de a Mammut és az Árkád Süeljeiben is jártam már többször. Sőt, a keszthelyi boltot is ismerem.
4. Melyik akedvenc Süel színed?
Nehéz kérdés, jelenleg talán a türkiz kék és az erőteljes piros. Mindenképp az erősebb színek. (Igen azok szuper jól állnak.)
5.Melyik fazonokat kedveled leginkább?
A testhezállóbb, hosszú vagy félhosszú ruhákat kedvelem leginkább. És nagyon ki tudom használni a rövid felsőket.


6.Hová szoktad felvenni Süel ruháidat?
Szinte bárhová: munkába, hétköznapra, alkalomra.

7.Kedvenc fotózásod?
A legutóbbi eco (talán, mert nehéz választani).


8.Ha választhatnál egy színt, melyikkel bővítenéd a Süel színpalettáját?
Szeretem a meggybordót, amúgy a kedvenc színkombinációm a türkizkék-királykék-arany egy ruhán.
(Meggybordó...hmm jó ötlet)
9. Melyik a következő kiszemelt darabod, ha nincs ilyen még, hogy nézne ki a te általad elképzelt ruha?
Talán a mono duo bőrbetétes kardigán, illetve hippi pullóver. Vagy a zsák mellény? Vagy egy mojito felső? Vagy egy mojito hawaii hosszú pulóver?...

10.Mi a kedvenc bókod, élményed a Süellel kapcsolatban?
 A kedvenc Süel-történetem/-bókom egész új keletű. A múlt hónapban utánam szaladt egy fiú az utcán. Mint kiderült, a metró óta szaladt utánam, még ott vett észre. Ahogy utolért, nagyon szabadkozott, hogy leszólít, és azt kérdezte, hogy nem lenne-e kedvem vele elmenni... túrázni vagy biciklizni 🙂
Azért vicces a történet, mert ebben a ruhában voltam, ami nem kifejezetten túraruha:



Azt mondta, remekül nézek ki benne, erre megköszöntem a bókot és a meghívást, és szépen elváltak útjaink.



Ja, és még a 9-es ponthoz: Süel-fürdőruhából szívesen látnék többet is.
És esetleg még házi cipőt is szívesen hordanék kötöttből. És sapka-kesztyű-sál-lábszárvédő kombót.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése